Tuesday 17 May 2011

Ya Allah Aku Jatuh Cinta

Mengelola Cinta Tanpa Diselubungi Dosa....

"Ya Allah, Aku Jatuh Cinta"

Ya Allah,
yang membolak-balikkan hati kami...
selama ini aku tidak pernah tahu bagaimana
rasanya bercinta
namun ku berharap
bila cinta hadir menyapaku
aku tidak akan kehilangan Engkau
Ya Allah,
selama ini aku hanya berharap
semoga dapat mencintai
oranng yang memiliki cinta yang
luar biasa pada-Mu
Ya Allah,
selama ini aku juga berharap
semoga akan dicintai
oleh orang yang dapat mengarahkanku
menuju keredaan-Mu
Pintaku Ya Allah,
izinkan aku memiliki rasa ini
hingga ia menjadi indah di dada  kami
tanpa mengurangi rasa cinta kami...
Pada-Mu...



tercatat pada permulaan muka buku yang mesti dimiliki bagi semua yang mahu bercinta tanpa diselubungi  dosa yang telah menarik perhatian saya untuk membelinya...

ni la bukunya :) 

sejujurnya, buku ni bagus sangat dan cara penulisannya menarik buatkan kita terus nak baca 
GOOD JOB Burhan Sodiq!

plus hero mamat cover buku tu hensem..pandai pandai ..:p

saya kata menarik sebab, penulis ada buat macam ala2 komik gitu...cmni hah..
so.....xd la boring sangat bila baca :)

dan yang paling saya suka ad banyak hadis....antaranya...
saya suka saya suka :)

dengan itu saya memperkenalkan penulisnya :
clapclap... memang tak rygi saya beli..hanya rm14.90 sahaja ..berbaloi la ;)


ok itu sahaja..terima kasih sebab baca :)
nanti nak cerita pasal HEBATNYA KUASA ISTIKHARAH  pulak, Insyaallah...

ILALLIQAQ .. v.v

No comments:

Post a Comment